درد ک سلامتی نمیخاد


عنوانُ سگ خورد :)

همه میدونن من اهل مشروب خوردن نیسم

اما دیشب واسه اولین بار 1 لیتر عرق سگی شاتوت رفتم بالا

+بدون سلامتی.....

بذا غصه ها دق مرگ بشن.....

:.عزرائیل



نظرات شما عزیزان:

علی اص
ساعت1:53---27 شهريور 1392
بدون اغراق ؟



عرق سگی شاتوت ... زیاد سر در نمیارم از نوع و مارک و اسمشون اما همینی که گفتی فک کنم طرف پیر مشروب خوردن بوده با بابات نشستی ؟



درد هم سلامتی داره بعضی دردا هستن اصن ی لذتی دارن ... درد ایی از جنس دردای مولانا ... هه

دوست دارم این سلامتی رو :

بیر گوز واز بیر گون گوزلر

بیر گوز وار گون لر گوزلر

بیر گون وار بیر آی گوز لر

بیر گوز وار آی لار گوزلر

بیر گوز وار بیر ایل گوز لر

بیر گوز وار ایل لر گوز لر

ویریرام او گوزین سالیغینا کی تا گوز وار گوزلر
پاسخ:بدون اغراق... شیدا میدونه من اهل مشروب نیسم اما خوب اون شب اوضاع ی طوری شد یکی خوردم یکی خوردم یکی خوردم....آخریم خوردم همونجا دراز کشیدمو ب آسمون زل زدم... و خدایی که همین دوردستهاست.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط ezraeel| |


Power By: LoxBlog.Com